Frågor och svar om Mina sidor

Jag kan inte logga in på Mina sidor Företag efter namnbytet

Om du inte kan logga in på Mina sidor Företag efter namnbytet den 6 maj, kan det bero på att webbläsaren inte längre fyller i dina inloggningsuppgifter automatiskt. Följ stegen nedan för att komma vidare.

1. Prova att fylla i användarnamn och lösenord manuellt

Om du tidigare har låtit webbläsaren fylla i dina uppgifter automatiskt, behöver du nu skriva in dem själv.

2. Har du glömt ditt användarnamn?

Klicka på Påminnelse om användarnamn på inloggningssidan.
Användarnamnet skickas då till den e-postadress som registrerades vid ansökan.

3. Har du glömt ditt lösenord?

Klicka på Återställ lösenord på inloggningssidan.
Då får du ett mejl med en länk för att skapa ett nytt lösenord – detta skickas till den e-postadress som är kopplad till just ditt användarkonto.

4. Får du inte dina uppgifter?

Om du inte kan återställa dina uppgifter via inloggningssidan:

  • Kontakta i första hand din kontaktperson hos oss.
  • Du kan också höra av dig till vår Kundservice, så hjälper vi dig vidare.

5. Vad händer med behörigheter och konton vid namnbytet?

Alla användarkonton och behörigheter ligger kvar precis som tidigare. Inloggningsuppgifterna påverkas inte i sig – men webbläsaren känner inte längre igen sidan automatiskt, vilket är anledningen till att du kan behöva fylla i allt manuellt igen.

Laddar...

Skicka meddelande på Mina sidor

Säkra meddelanden är en tjänst som låter dig kommunicera säkert med vår kundservice via ditt inloggade konto. All kommunikation sker i inloggat läge, vilket innebär att din information hålls privat och skyddad.

Så här gör du för att skicka meddelande på Mina sidor

  1. Besök vår webbplats och klicka på knappen Logga in (gör lämpligt val i listan).
  2. Klicka på flik Meddelande.
  3. Skapa ett nytt meddelande genom att klicka på Skriv nytt. 
  4. Välj ämne i listan som visas.
  5. Skriv ditt meddelande. Var så tydlig och detaljerad som möjligt.
  6. När du är klar, klicka på Skicka.

Vårt kundserviceteam kommer att svara så snart som möjligt.

Laddar...

Har jag som företagskund tillgång till Mina sidor?

Ja, som företagskund har du tillgång till Mina sidor där du kan hitta information om dina leasing- och avbetalningsavtal. Genom att logga in på Mina sidor får du en översikt över dina avtal och kan enkelt hantera dina ärenden online.

Läs mer om Mina sidor här >

Laddar...

Var kan jag se min företagsskuld?

För svar på frågor kring dina avtal kontakta Kundservice företag via Mina sidor och säkra meddelanden så hjälper vi dig.

Så använder du säkra meddelanden.

 

Laddar...

Vad är mitt användarnamn i Mina sidor?

Som företagare eller partner använder du firmatecknarens mejladress som användarnamn för att logga in på Mina sidor.

Glömt lösenord

Har du glömt ditt lösenord? Återställ det enkelt genom att följa instruktionerna för glömt lösenord, som du hittar vid inloggning. 

Saknar du inloggningsuppgifter?

Om du saknar inloggningsuppgifter kan du ansöka om behörighet via vårt ansökningsformulär.

Laddar...

Hur återställer jag mitt lösenord för Mina sidor Företag?

Har du glömt ditt lösenord? Återställ det enkelt genom att följa instruktionerna på vår återställningssida.

Laddar...

Hur ansöker jag om behörighet till Mina sidor Företag?

Saknar du inloggningsuppgifter?

Om du saknar inloggningsuppgifter kan du ansöka om behörighet via vårt ansökningsformulär.

Laddar...